گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه
نوشته شده توسط : ساحل

تیک آبی اینستاگرام
تیک آبی رنگی که دربرگیرنده یک چک مارک می باشد را هم حتما شما در روبرو برخی از حساب های کاربری اینستاگرامی تماشا کرده اید، این تیک آبی رنگ که اغلب هم در صفحات پر فالوور و البته افراد سلبریتی نگریستن می شود پرتو دهنده تایید هویت صاحب حساب کاربری اینستاگرام می باشد و بسیاری از نهادها، کمپانی ها و کسان سرشناس با اخذ این مدال به حساب های کاربری خویش در اینستاگرام اصالت می بخشند تا نیازی به استفاده از کلماتی همانند official یا پیج اصلی نداشته باشند.

 

دریافت این گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه رنگ شغل سختی نمی باشد و همه کاربرانی که بیش از ۵۰۰۰ پیگیری کننده داشته باشند می توانند نسبت به گرفتن رایگان آن از سوی ایسنتاگرام اقدام نمایند، ولی توجه داشته باشید که اخذ این تیک آبی رنگ بر دوش خود اینستاگرام می باشد که این درخواست را رد کند و یا با آن موافقت نماید. و اگر فکر می کنید که فرد شناخته شده ای در این شبکه اجتماعی هستید با ما به اتفاق باشید.

 

البته شرط مهم این تیک آبی این می باشد که حساب کاربری شما گزارش اسپم و شکایت از سمت کسان سایر نداشته باشید و تعقیب کنندگان شما تقلبی نبانشد.

مراحل دریافت تیک ابی اینستاگرام در چند ثانیه
۱. نخست برنامه Instagram را در گوشی اجرا کنید و به حساب کاربرى خود وارد شوید.

 

۲. آیکون پروفایل کاربری خویش را لمس نمایید.

 

۳. از بالا، سمت راست روى آیکون همبرگرى منوى اصلى تنگنا دهید و در پیوستگی گزینه Settings را لمس کنید.

 

۴. صفحه را کمى به زیر اسکرول کنید و گزینه Request Verification را فشار دهید.

تیک آبی اینستاگرام

۵. در دسته هاى پرتو دیتا شده به ترتیب نام کامل و نام مستعار خویش را وارد کرده و در پیوسته گروهى را که حساب کاربرى شما به آن مربوط مى شود، را گزینش کنید.

 

۶. در واپسین،انجام روى گزینه Choose File اختناق دهید و تصویرى از پاسپورت (در صورتى که حساب کاربرى شما شخصى می باشد) یا مدارك ثبتى کمپانی (به صورت رسمى به انگلیسى ترجمه شده باشد) را بارگذارى کنید.

 

۷. بر روى گزینه Send لمس نمایید و چشم براه باشید تا اینستاگرام در خصوص اعطاى مدال تایید و آبی رنگ به حساب کاربرى شما تصمیم گیرى کند.

 

توجه : در گاهی ممکن است یک حساب کاربری با ۵۰۰۰ فالوور این مدال آبی را دریافت کند و حساب دیگرى با بیش از یک میلیون دنبال کننده نیز نتواند این مدال اصالت را دریافت نماید.

 

روند تأیید حساب شما بسیار راحت است ، ولی این پلتفرم تضمین نمی کند که کل افراد تیک آبی را گرفتن کنند. در پست رسمی وبلاگ ، اینستاگرام اعلام کرد که آنها هر درخواستی را که برای شما ارسال می کنند رسیدگی می کنند که آیا مشخصات آن معتبر است یا به یک صورت قابل توجه ، مارک جهانی ، نهاد یا افراد نامدار تعلق دارد.

 

همچنین زمانبندی مشخصی برای تایید یا رد تقاضا های شما توسط صاحبان اینستاگرام وجود ندارد و شدنی است این فرآیند فقط چند روز و یا چندماه سررسید بر باشد. اگر قبلاً درخواست تأیید را سپریدن دیتا اید ، به محض تأیید حساب کاربری ، اعلانی اخذ خواهید کرد. اما اگر هیچ اعلانی گرفتن نکردید ، باید ۳۰ روز صبر کنید الی دوباره برای تأیید درخواست کنید.





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: